Kennis, kunde en ervaring delen met professionals in Oost-Nederland

Jurriaan de Mol (RBT-KAN) over de vrijetijdseconomie in Gelderland

Jurriaan de Mol is directeur van RBT-KAN (Regionaal Bureau voor Toerisme Knooppunt Arnhem Nijmegen) en heeft zeer sterke ideeën over marketing in de vrijetijdseconomie. Op welke manier is hij betrokken bij de promotie en marketing van Arnhem en Nijmegen? Hoe houdt hij al zijn stakeholders – zowel publiek als privaat – tevreden? Welk effect heeft het faillissement van het VBT (Veluws Bureau voor Toerisme) op de gezamenlijke campagne ‘Gelderse Streken’ en hoe ziet hij de toekomst?

de wijzen van het oosten_DWVHO_011_Jurriaan-de-Mol.Still002

Presentatie: Gerbrand Pot. Regie: Nick van Triest. Camera: Boy van Dulmen en Jesper Hunter. Visagie: Nathalie Pot (De Hoofdzaak). Voorbereiding en redactie: Wilco de Jong (Marketing Moments). Realisatie en productie: Crystal Park New Media.

de wijzen van het oosten_DWVHO_011_Jurriaan-de-Mol.Still003